Są takie marki na świecie, które nie zmieniają często swojego logo, bo nie muszą. Jedną z nich jest właśnie MasterCard. Po 20 latach od ostatniej zmiany, właściciele marki zdecydowali się na jej odświeżenie. Zobaczcie poniżej – pierwsze ich logo wyglądało dramatycznie. Zresztą w kolejnej wersji ten kolor obok czerwonego również nie był zbytnio trafiony.
Nowe logo to przede wszystkim minimalizm, ale moim zdaniem bardzo trafiony. Wpasowuje się idealnie w najnowsze trendy jak i również prezentuje się bardzo ładnie na wszystkich nowych urządzeniach. Tak naprawdę nowe logo czerpie wszystkie zalety z starszej wersji i daje nowe większe możliwości przy wykorzystaniu we wszelkich materiałach zarówno tych online jak i offline. Więcej o samym procesie rebrandingu poczytasz tutaj. Natomiast za realizację nowego logo jest Pentagram.
Tak! to luźna formuła wpisów na blogu. Znajdziesz tutaj ciekawostki, case study,
dobre praktyki oraz trendy. Po prostu wielkie Tak! dla dobrych rozwiązań!