Kultura pracy w Spotify

By Robert Walkowski 8 lat ago
Home  /  Tak!  /  Kultura pracy w Spotify

Tak! to nowa formuła wpisów na blogu. Wpisy z tej kategorii mają pokazywać jak robią to inni, jakich technik używają i jak to ma się do praktyki. Często książkowa wiedza nie wystarczy, dlatego warto „podglądać” i uczyć się od najlepszych. Sam osobiście bardzo lubię czytać case study z różnych firm i podglądać jak inni pracują. Dlatego postanowiłem stworzyć takie miejsce na blogu gdzie będzie można znaleźć zbiór dobrych praktyk oraz trendów. Wielkie Tak! dla dobrych rozwiązań!

Ok zaczynamy, na pierwszy rzut idzie kultura pracy w Spotify. Aplikacja Spotify jest tworzona przy metodologii Agile. W skrócie znaczy to, że aplikacja ma być konkurencyjna dzięki szybkiej reakcji na zmieniające się wymagania i potrzeby użytkowników. Na pierwszy rzut oka można by powiedzieć, że to „wolna amerykanka”, ale prawda jest taka, że takie podejście wymaga dużej dyscypliny i konsekwencji w działaniu. Warto zagłębić się w dobrze zrealizowane animacje poniżej i zobaczyć jak pracuje firma, która w dużej mierze przyczyniła się do przemodelowania procesu słuchania muzyki głównie na urządzeniach mobilnych.

Dla tych co nie chcą oglądać filmu, skrócona wersja w formie grafiki poniżej (po kliknięciu pojawi się większej rozdzielczości).

spotify-engineering-culture-part1

spotify-engineering-culture-part2

Chwila na zastanowienie

Jak rozumiesz podejście Agile do zarządzania projektami? Jakich metod pracy używasz w swojej organizacji? Czy istnieje kultura dzielenia się niepowodzeniami? W jaki sposób tworzone są nowe produkty, usługi? Czy tworzycie prototypy? W jaki sposób poszukiwane są potrzeby Twoich klientów? Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad wartością rynkową posiadanej wiedzy przez organizację?

Tak! to luźna formuła wpisów na blogu. Znajdziesz tutaj ciekawe case study, dobre
praktyki oraz trendy. Po prostu wielkie Tak! dla dobrych rozwiązań!

Category:
  Tak!
this post was shared 0 times
 000
About

 Robert Walkowski

  (35 articles)

Siema na co dzień zajmuje się marketingiem, zarządzaniem oraz interesuje się szeroko pojętym designem. Kolekcjonuję płyty winylowe i jestem DJ'em... #poznajmysiębliżej