Każdego dnia zalewani jesteśmy bardzo dużą ilością informacji. Sztuką jest wyselekcjonować tą najbardziej wartościową i zrobić z niej użytek. Czy to oznacza, że właśnie wiedza jest nową ropą naftową? W niektórych dziedzinach na pewno tak! Dziś postaram się Tobie przybliżyć [...]
Wyobraź sobie następującą sytuację. Zaczynasz gotować obiad dla znajomych, ale brakuje Ci oliwy z oliwek więc idziesz do sklepu. Wracasz do domu i okazuje się, że brakuje suszonych pomidorów więc znów idziesz do sklepu. Po ponownym powrocie okazuje się, że brakuje jeszcze wina i [...]
Stara maksyma Druckera mówi, że nie da się zarządzać tym, czego nie można zmierzyć i jest w tym wiele racji. Zaplanować kampanię marketingową i ją optymalizować to jedno, natomiast wykazanie czy ta kampania przyniosła wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa to zupełnie co innego. [...]